Ostin Ruusalle vuohenjuurivaleriaana -tabletteja, siinä toiveessa että ne vähän rauhoittaisi tytön arkaa mieltä. No, olen niitä nyt pari päivää hälle syöttänyt, ja jotain pientä rauhoittumista on havaittavissa. Ei enää säntäile keittiössä vaan rauhassa käy haistelemassa paikkoja ja menee sitten omalle paikalleen pöydän alle.

Joo, tiedän että pöytä pitäisi poistaa jotta koira joutuisi oikeesti tekemisiin mun kanssa eikä aina voisi paeta pöydän alle piiloon. Mä taas olen sitä mieltä että on parempi että Ruusalla on 'katollinen' turvapaikka, se tulee sieltä sitten kun on sen aika ja kun rohkeus riittää.

Ja rohkeus riittää jo askeleen paremmin, Ruusa tulee mun taakse odottamaan ruokakuppiaan, eilen haisteli mun housuja tosi tarkkaan kun laitoin noille ruokaa kuppiin. Ja äsken se tuli sieltä tiirailemaan mua tohon läheiselle avonaiselle turvapaikalle... Näitä merkkejä se näytti jo aiemminkin, mutta mehän mentiin vähän takapakkia.

Onneksi kuitenkin edetään :).